Movie review: Avatar

joi, 24 decembrie 2009

23 Decembrie....Orange Film!!! KFC...mostre moca de parfum de la Sephora....ceva benoclare prin magazine la haine si basketi....si....Avatar!
Recomand filmul tuturor....ruleaza peste tot 3D, banuiesc ca la I-max 6D. Un film super de la poveste pana la grafica exceptionala...tot timpul am incercat sa-mi imaginez cum cacat le-a trecut prin cap asa ceva. Banuiesc ca....WEED POWER!!! Dupa ce se termina filmul iesi pe strada si poti sa vezi o baba mov cu o haltera in spate ca tot nu te mai mira.
By the way penali ochelarii 3D, model 88`Funky Shit....a ras scumpa mea Michelle de mine tot filmul...si eu de ea dar nu i-am zis ;D.
In fine concluzia e ca s-au investit 540 mil $ in filmu asta...si face toti banii. Satisfactie pe toate planurile. Recomand prezenta persoanei dragi pe scaunul vecin.....sunt destule momente romantice.
Deci....Go!!!.....si....Have fun...si....SARBATORI FERICITE!! Va salut! Cius!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging