Rainy day, daca nu-ti place esti un gay!

miercuri, 23 iunie 2010

Zic asta pt. oamenii disperati de soare, care se panicheaza la un strop de ploaie, care au uitat (sau probabil nu stiu) sa aprecieze o ploaie de vara. Chiar daca te prinde pe strada fara umbrela, ce poate sa-ti faca? Bine.....poate sa-ti strice telefonul cum am patit eu, dar mi-am invatat lectia, telefonul nou il tin in husa de piele. Dar ce e de facut daca esti acasa si ploua de rupe? Pai.... :

- cheama-ti prietena la un film.
- cheama un tovaras la o bere.
- nu chema un prieten gay la o bere.
- pune mana si baga o flotare.
- mai arunca o litera pe blog.
- arunca o poza pe hi5.
- da volumul la muzica pana unde nu a ajuns niciodata.
- pune dracu mana si mai fa curat ca o sa-ti bage paianjenii la intretinere.
- adu-ti aminte de vremea cand te jucai toata ziua pe PC, cauta un joc interesant pe torrent si dai butoane.
- Vezi ce formatii au mai aparut in genul de muzica pe care il asculti.
- Daca ai copac in fata geamului vezi ca tre sa fie vreun cuplu de gugustiuci care se ascund de ploaie, bun acum daca ai aparat foto performant fa-le o poza si trimite-mi si mie, imi plac ;D.
- Mai baga o flotare, defapt.....ia baga tu si niste abdomene si mai lasa in cacat fast food-ul!
Una peste alta fa ce poti din ziua asta nu te intrista aiurea ca ploua, o sa vina iar canicula si numai ploi o sa visezi. Mai vorbim, pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging