Cei 3 magnifici

luni, 31 august 2009

Luni 31 August , o zi plina de injuraturi pt. unii pt ca se duc la munca ......eu dupa 2 ore mi-am terminat munca pe ziua de azi, respectiv antrenamentul. Recunosc am injurat si eu putin pt ca m-a prins ploaia imbracat de vara ca un ciumeg de Berceni ce sunt. In fine, apare si 102-ul meu, urc eu fericit ca am scapat de ploaie....si...si....siiiii PUTEEEE!!! Mancati-as!!! Urcase una cu ditai dulaul balos in autobuz si din moment ce afara ploua...cainele era ud, mirosul nu tre sa il mai descriu, dar staaai ca un balaur ca ala tre sa mai si respire si gafaiaaa si ii putea gura oribil, nasul meu a zis "Fuck it!" si a plecat in concediu. Cu toate astea radeam, si eu si colegul de echipa care era cu mine.
Cand ma uit in dreapta, o baba era cu mana pana la cot in nas, o statie l-a cautat pe "infractor", cand in sfarsit l-a gasit a inceput baba sa se uite stanga dreapta sa vada unde il agata, dar se uita la oameni, nu se gandea sa il ascunda si ea sub scaun. Iar m-a pufnit rasul, si ca sa fie meniul complet, ma uit in stanga unde observ o gagica pe la 30 de ani, arata a profesoara, mai exact d-aia din filme xXx...cand ma uit mai atent.... avea femeia mare dunga de creion negru pe nas, creion sau marker..nu stiu, dar asta mi-a pus capac =)))))
Una alta...racoare si muzica ;D
Have a nice day! Peace out!

2 comentarii:

vero spunea...

uof, am incercat sa scriu ceva si nu s-a trimis, mai incerc o data :))
eram in 331 cand la piata presei s-a urcat un tip dragut la care m-am tot uitat, am observat ca se scarpina in urechi si dupa ce facea un rond cu privirea baga mana-n gura...s-a intamplat de mai multe ori;
macar baba ta incerca sa scape de infractor, asta-l gusta :))

Ovis spunea...

Ew! Nasty!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging