Cele mai tari fraze pe care le-am auzit vreodata

duminică, 2 august 2009

- "Pune-ti in par Placenta si las-o o juma de ora". Placenta fiind o masca de par cu minerale extrase din placenta animala, se gaseste in magazinele de cosmetica.
- "Bag-o in gura si suge-o, nu o mai freca atat!!!". Cuvintele unei mamici pt copilul din carucior care isi tot arunca suzeta.
- "Bagami-as naparca-n pula!". Naparca fiind un fost coleg de echipa, cuvintele sunt de la antrenor catre el.
- "Manelele nu-s pentru roackeri baaaa!!". La naiba amice esti un geniu! Nu dau nume :)))
- "Lasa cuaie, anul viitor nu mai fac absente". Asta se aude pe la orice colt in ANEFS.
- "Am centrat din corner si am dat gol din centrarea mea". Ce crezi, cuvintele profului de filosofie.
- Frate-miu: "Ia zi Paul...cum e Ricky?" Paul (nepota-miu): "Homosexual!" 1-0!!!!
- "Domn` profesor v-ati ridicat pantalonii pana la apendicele xifoid". Asta e opera mea!
- "Te-ai basit ma?" "Nu cuaie ce-ai!" "Ah....inseamna ca eu!"

Recunosc e putin gresit titlul, trebuia sa fie "Cele mai tari fraze pe care le-am auzit vreodata si mi le aduc aminte acum. Dar treaca de la voi...nu? ;)) Eh, sper ca v-ati amuzat catusi de putin.
Salut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging