Ai grija ce iti doresti, s-ar putea sa se intample

vineri, 22 mai 2009

Ca sa fiu mai exact, aseara imi doream apa (apa in bazinele strandului titan), si am primit apa dar sub forma de ploaie. Eh cum era sa pun mare injuratura la titlul postului? Eram si eu sincer, dar mai sunt si minori printre cititori. Pai cum, vreau sa ma duc si eu la strand si exact cand imi suna ceasul incepe ploaia. Cred ca daca vroiam sa ma duc la peste seca lacul.
Asa ca azi va trebui sa improvizam. Ziua a inceput cam aiurea, beam si eu sucu de portocale si se gandeste ricky sa imi incurce ochii cu poza unei basoldine preistorice de pe pitzipoanca.org. 1 minut mai tarziu incercam amandoi sa ne dam seama de ce boala sufera. Eu am votat "sindromul grasei in stare de negare" ,el e inca prea socat sa voteze ceva. Momentan nu mai zice nimic pe mess banuiesc ca ori s-a ascuns dupa ficus ori isi elibereaza sentimentele la baie. Bineinteles ca nu puteam sa va tin ascunsa poza care dovedeste ca Bigfoot exista (era in club pana acum astia cautau in padure ca terminatii).
Sa speram ca se face frumos azi sa mai avem ce salva din ziua asta ca e pacat ,e sambata.
See ya ,bye!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging