Daca durea prostia, urla toata Romania

vineri, 22 mai 2009
Cum stateam eu azi in tronul meu de la calculator si ma gandeam la un posibil subiect pentru post-ul de azi , am inceput sa aud cum creste volumul unei manele (sunete de omorat neuroni). Evident taranul de deasupra mea. A mai fost aseara un episod cu niste cocalari in tramvai care au reusit sa goleasca un vagon. Reteta e 100% garantata: una bucata nokia n70, una bucata manea (nu stiu "artistul" dar pot sa il descriu in felul urmator:un hamesit care urla la luna) si 3 bucati cocalari profesionisti facand tractiuni la barele din tramvai. Automat au transpirat.....neutralizand parfumurile D&G false si inevitabil au inceput sa puta.
Fenomenul se observa cel mai bine in parcul Tineretului, teritoriul hi5-istilor PRO si cocalarilor (se diferentiaza de ceilalti prin ochelarii tip parbriz de ARO si doza de bere la purtator). Peste tot unde vezi cu ochiul e cate o ametita atarnata de o creanga asteptand blitzul ca sa schimbe pozitia pt urmatoarea poza. Cred ca in curand o sa imi leg doua coase de bicla si dai viteza prin ei, sa avem ce citi in Libertatea.
Daca v-a deranjat ceva din ce am scris mai sus MISERUPE, inseamna ca v-ati regasit intr-una din cele 2 tabere.
Bye!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging