De ce inseala barbatul?De ce atata gelozie?

luni, 25 mai 2009
Multe v-ati grabit sa raspundeti "de porc" si multi "de smecher".
Nu vreau sa va contrazic dar zic eu ca raspunsul poate fi mai acceptabil in urmatorul format:
Creierul omului a evoluat incredibil de mult de-a lungul timpului. In ziua de azi creierul omului are departamente speciale , fiecare avand un rol aparte in gandire.
Bun, acum cand in aproprierea unui barbat exista o femeie atragatoare automat ochii lui o vor scana, pentru ca in genele oricarui barbat si vreau sa zic ORICARUI, scrie clar "imperecheaza-te cu cat mai multe femei ca sa iti raspandesti genele". Asta e partea primitiva a creierului, unde sunt toate instinctele.
Asa ca fetelor, daca barbatul\baiatul de langa voi arunca pentru o secunda un ochi la alta fata, nu va apucati sa il trageti la raspundere si sa faceti scene de telenovele, pentru ca nu reusiti decat sa il indepartati pe el si sa ma amuzati pe mine ca simplu trecator sau poate beau si eu o bere linistit la masa alaturata si imi stricati momentul ^^.
Subiectul 2: Gelozia
Gelozia a aparut ca sistem de filtrare a informatiilor primite de la partener, ajuta la identificarea schimbarilor minore in comportament si stil de viata. Este deci hipersensibilitate. Desigur sunt si cazuri exagerate dar concluzia este ca si gelozia este ceva natural, face parte din noi.
Sper ca va sunt utile informatiile de mai sus, eu m-am tirat la somn ca ma trezesc la 6.
Somn usor,cius!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging