Cu saua in fund si musca in ochi

luni, 25 mai 2009



Toata lumea stie ca miscarea e una dintre cele mai bune metode de a te elibera de stres si de ganduri alterate, asa ca m-am suit pe bicla si da-i pedale (stiu ca v-am promis ceva cu doua coase dar m-am gandit ca sunt prea dragut pentru puscarie). Prima destinatie parcul Tineretului. Destul de liber azi, evident pentru ca e luni, dar asta nu inseamna ca am dus lipsa de pitipoance si cocalari. Cu 1 secunda inainte sa incep sa injur......TRRRRIIING!!! Mare idee, sa ma duc in parcul Carol care este despartit de Tineretului doar de sosea. Recunosc ca uitasem cat de diferit si cat de civilizat e. Acolo paznicii nu au doza de bere ascunsa in vesta, umbra sa te saturi, lacul plin de testoase si de pesti, si ce ma interesa pe mine cel mai mult....poteci pe pamant pentru bicla :D. Partea naspa e ca pe langa lac sunt multe bazdaganii d-alea de zboara aiurea asa ca mi-am facut plinul de insecte in ochi azi. Mi-am terminat turele si m-am intors in tineretului la o bere cu Dani a mea (bineinteles ea un suc).
Va sfatuiesc sa va ridicati bucile din scaun si hai la miscare, aveti timp destul la iarna sa hibernati si sa adunati calorii.
Cius!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging