22 si o zi ^^

miercuri, 17 iunie 2009
In primul rand vreau sa le multumesc celor care s-au trezit ieri cu gandul sa imi ureze "La multi ani". Apreciez efortul. Altii au mai si uitat, dar nu ma supar, pana la urma lumea are destule griji.
In al doilea rand vreau sa punctez ceva: MULTI DEZORIENTATI PE LUMEA ASTA!!!
Si sa va zic de ce.....Vara, dimineata, putina ploaie, din cand in cand putin soare, si...destul de cald. Acum ce-mi vad mie ochii la metrou?! Si-au luat romanii gecile pe ei, veste de iarna, o serie de bluze, si tot asa. La un moment dat o observ pe una ce se dadea profesoara (stai si te gandesti ca ar trebui sa fie oameni dezghetati la minte), avea mare sal pe ea, transpirata fleasca pe moaca. Femeia isi tot facea vant cu un evantai dar salul nu-l dadea jos (ii multumesc pe aceasta cale ca imi facea si mie vant ;D). Daca am nimerit pe cineva din greseala.....nu-mi cer scuze doar va rog sa tineti minte ca e vara, deci haine subtiri, apa cu sapun si deodorant. I BEG OF YOU :(.
Bun si acum ca am mai omorat un pitic de pe creier (np mai am fara numar), clip-ul zilei, il am de la ricky, il vizionez si ma sparg de ras de fiecare data.Enjoy!

2 comentarii:

DaNiElUtZa spunea...

La multi ani:p

RiCaRdO spunea...

am si eu nick funky :D

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging