Random shit

joi, 18 iunie 2009
Inca de cand am scris primul post pe acest blog au aparut si defectii de sezon.
De exemplu la post-urile anti-fumat primesc intrebari de genul "Da ce tu nu bei bere?" , "Da ce ma tu nu ai tras din tigare?" si asa mai departe. Ce pot sa zic? Am tras din tigare, am realizat ca e otrava si am stat departe de ea. Cat despre bere.....hai sa nu le punem in balanta ca ar fi pierdere de timp. Intrebarile de genul sunt cat se poate de ignorante si va insultati inteligenta cand le puneti.
Daca va regasiti in vreun fel prin cuvintele mele, nu faceti galagie, aveti ocazia sa reflectati in liniste.
In alta ordine de idei mi-am dat seama de ceva, daca stai sa te gandesti hi5 e imaginea virtuala a romaniei. Aud chestii gen "hi5 pute". Fals...hi5 nu pute...oamenii put. Ca si Romania....e o tara superba dar poti sa te pisi pe ei de oameni (cu exceptii bineinteles).
Eu zic toate astea acum pt ca trebuie sa invat si mai dau afara din gunoaiele care s-au strans la mine in cap, fac loc pt ceva util.
Sambata noapte plec la munte pt 10 zile, ce bine.....iau o pauza de la Bucurestiul asta infect. Ocazia? Un curs de orientare turistica (facultate). Stiu deja la ce sa ma astept:
- tre sa fie macar una care sa vrea sa se aventureze pe munte in balerini
- o sa fie si certurile de rigoare....
- o sa ma cac in padure ;D (2 nopti le vom dormi in cort, restul in cabana).
- o sa fac febra la abdomen de la partidele de ras.
Bun si acum sa invatam (cred). Cius!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging