Post-ul de noapte

duminică, 7 iunie 2009

E noapte, e cald, ascult parazitii , ma scarpin in creier poate imi vine vreo idee pt un subiect......si...TRIIIING! E evident, ce m-a ofticat pe mine cel mai mult zilele astea? Religia!!! Nu vreau sa atac credintele nimanui dar cred ca inevitabil se va intampla si asta.
Ca sa incep cu inceputul, imi voi zice eu parerile despre religie.
-Este cea mai mare minciuna zisa vreodata, si totodata cea mai perfecta afacere.
-A dus la moarte milioane si milioane de oameni, prin razboaie cretine.Motivul? "Prietenul meu imaginar (Dumnezeul meu) e mai tare decat al tau asa ca mori"
-Bibliile pe care le cititi voi (unii) sustin idea ca toti ne tragem din Adam si Eva, bun....astia 2 fac copii....si dup-aia? Bineinteles INCEST.
-Explicati-mi si mie cum e asta...: 6 zile pe saptamana bei, fumezi, injuri, minti, iti bati femeia, o inseli etc. ....si...vine Duminica, te duci la biserica dai un ban la preot iti zice ala sa zici jdemii de rugaciuni...si...MIRACOL! ESTI IERTAT!
-Trebuie sa fi defect sa ignori teoriile de evolutie ale omului, care au atatea dovezi si argumente perfect logice si rationale. Religia ce are? O carte, o lista cu porunci si o satra de babe nebune care imi suna mie la 6 juma dimineata ca e nu stiu ce sarbatoare.
Nu stiu cand o sa vina ziua cand nu o sa se mai uite omu la cer sa ceara ajutor, si o sa isi dea seama ca el poate sa faca totul.
Pe de alta parte sunt sigur ca exista o forta in universul asta pe care noi nu o vom descoperi sau intelege vreodata.
Accept comentarii dar nu imi dati cu Dumnezeu in cap, vreau doar argumente valabile (care nu exista).
Daca am gresit ceva imi cer scuze sunt foarte obosit si mi-e foarte cald.
See ya!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging