Top 10 chestii care ma enerveaza

luni, 8 iunie 2009

Toti avem piticii nostrii. Asta e lista mea. Cred ca o sa va regasiti in cateva.
10. Moare bateria de la mp3 cand am mai multa nevoie de el, si sunt obligat sa aud discutiile unor cretini prin metrou de obicei.
9. Ma duc la o intalnire si drumul pe care de obicei il fac intr-o ora.... il fac in 40 de minute si sunt nevoit sa astept ca o fata mare.
8. Cand mi-e somnul mai dulce hop si sor-mea in camera, deschide calculatorul si incepe sa pacane tastatura.
7. Aparitia vecinei mele cu pomana la 6 dimineata bineinteles folosind soneria!
6. Primesc add-uri pe hi5 de la persoane care nu au nici o treaba cu mine, doar vor sa isi mareasca sansele sa ii viziteze si pe ei careva + comment desigur ;;).
5. Sunt intr-o conjunctura in care o basina nu isi are rostul, bineinteles atunci ma inteapa mai rau stomacul. Si asa stric un lighean de mate pentru un gaz.
4. Sa mi se discute gusturile in materie de muzica de un cacat cu ochi care nu a vazut un instrument in viata lui.
3. Totul bine pe buda....cand....BLUP mare apa ce-mi sare pe buci!
2. Am castile in urechi la metrou......o persoana scaneaza imprejurimile dupa o alta persoana care sa ii dea directii si bineinteles ma alege pe mine. CUM MA?!?!?!?!?!
1. SA FIU NUMIT NARCISIST PENTRU CA IMI PLACE SA AM GRIJA DE CORPUL MEU!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging