New shit for me ;D

vineri, 5 iunie 2009

Acest post este dedicat mie;D , nu m-am mai simtit asa copil de ceva timp...alaltaieri am primit cadoul de ziua mea in avans de la Daniela, un volan pt pc. L-am innebunit pana acum, si am ajuns la o concluzie: toate jocurile gen racing isi au rostul doar cu acest accesoriu, sunt cu 200% mai fun (si evident mai grele dar daca te respecti ca gamer...il vei domina). Asa....ieri a venit si sormea din Italia pt vacanta de vara si mi-a adus : 2 perechi de bermude stylish asa...tre sa ma obisnuiesc cu ele sa fiu si eu un italian de succes :)), cafea Lavazza originala (nu se compara cu Lavazza din Romania, noi primim numai rebuturi), o bluza de trening LEGEA de la fosta ei echipa (voua nu va zice mult dar eu sunt mort dupa ea) , siiii.... o gym ball (cine nu stie ce e, aveti google) , asta pt ca stie cat de obsedat sunt de fizicu` meu, nu trece o zi fara flotari. Pare cam gay mingea la prima vedere dar este la fel de eficienta ca un aparat daca e folosita corect (si nu exagerez deloc, stiu foarte bine ce vorbesc).
Repet nu m-am mai simtit asa copil de ceva timp si as primi cadouri zilnic, pachete pachete sa vina^^.
P.S. Mi-e dor de un antrenament in salaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!In cacat!
A si by the way am baut o bere azi ca a dat sormea, era urat sa o refuz trebuie sa recunoasteti.
Vorbim...cius!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging