Back...mai mult sau mai putin

miercuri, 8 iulie 2009
Azi nu am mai rezistat.....simteam cum caldura incepea sa imi ia mintile. Asa ca am facut ce fac eu mai bine....activitate fizica....bicicleta.
Am luat-o de coarne si i-am dat pana mi-a zis numele. Acum bineinteles....cand te deplasezi cu viteza mare.....automat prinzi si mai multe faze...observi mai multe. E mai nasol cand esti si tu in ele. Dap...o sa le insir acum...
- Eu, biciclist, pe pista de bicicleta, ea....cam mare...langa pista de bicicleta....se hotaraste sa faca un salt 1 m in dreapta fix pe pista mea. Am franat vreo 10 m si m-am oprit la milimetru de specimen...zic specimen pt ca facea parte din specia "shaormeristelor" replica ei fiind pe masura "Ba da sosea nu ai?". Ce sa mai zic si eu...era cu tot cardul dupa ea.
- Au inceput romanii sa puna bratari si coliere fosforescente pe copii, nu va imaginati cat de amuzant arata, mai ales ca si ei se uitau cu mirare la tot ansamblul gen "what the fuck is this?".
- E sezonul mustelor mari....alea care le iei cu fruntea de mai ai putin si te duci dreacu cu tot cu bicla...ca desert ...niste ganganii aiurite perfecte sa le iei pe conducte. Dar no problem au proteine si fier.
- Luminile de pe drumul principal din Tineretului se aprind doar la evenimente speciale. Cine nu are far...o sa isi ia a 2-a zi dupa ce isi scoate cu patentul saua din fund.
- Peruanii aia de tot canta pe la noi au reusit sa ma goneasca depaaaaarte......
- "Te iubesc sa moara soacra-mea" e inca la moda.
- Am aflat cu ce se hranesc cocalarii, am vazut un specimen imbracat de nunta suit in corcodus umpluse buzunarele.
Ca un final pe masura ...."Sa va puta ochiu la care o-ti mai parca pe pista de bicicleta...ce cacat eu nici un drept nu mai am? Ba da...de a va stramba placuta de inmatriculare >:)"
Atat pt moment...ma simt din ce in ce mai bine...tinem legatura..."Traim in Romania si asta ......e ca dracu :((("

Ah...era sa si uit...melodia zilei (video). Feel it, enjoy it!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging