Stirile de sambata

sâmbătă, 11 iulie 2009
Nimic f special din pacate
- Am reinceput pregatirea cu o echipa noua (CSM Bucuresti), inca nu stiu daca voi activa in lotul lor
- Iar anulez o sesiune de strand din cauza vremii...
- Nu conteaza cum te numesti, cat de buna persoana esti, cum te porti cu ceilalti, ce credinta ai....febra musculara este neiertatoare.
- Mi-e dor de Parang, totul era mai simplu acolo, de dimineata pana seara ras ras ras....
- Am descoperit ca sunt mai copil si mai incapatanat decat prevede legea.
- Am realizat ca unii sunt facuti sa cante iar altii sa asculte. Deci chitara mea ramane atarnata pe perete. Am zis!
- M-am tuns (neinteresant).
- Imi vand castile ( Philips SHP2700 stare perfecta) 45 RON!
Recunosc am scris sa nu ma plictisesc....asa ca na ;D!
Have a nice day!
Update: Am vandut castile!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging