Recapitulare

joi, 30 iulie 2009


Mai devreme ploua, mai mult amagire pt ca s-a oprit repede......imi place ploaia pt ca aduce melancolie, deci activitate cerebrala intensa in sectiunea creierului rezervata iubirilor din viata unui baiat (barbat). Asa ca daca s-a oprit ploaia....melancolia nu mai aparea....dar np am rezolvat situatia cu niste bere...si iar va iubesc pe toti. Glumesc, cine ma cunoaste cu adevarat stie ca nu ma imbat eu de la niste bere, altcineva se va grabi sa ma judece. MISERUPE! In fine, deviem de la subiect respectiv titlul. Zic "recapitulare" pt ca asta se intampla acum la mine in cap, de 2 ore imi tot aduc aminte zambind de fiecare fata din viata mea, si sunt recunoscator ca timpul lasa la vedere doar momentele frumoase. In afara de un idealist cretin ce sunt ....mai sunt si un norocos pt ca am iubit numai fete frumoase si speciale. Sunt sigur ca treaba asta nu se va schimba in continuare. Asta si faptul ca ma indragostesc numai de cine nu trebuie (mai mult sau mai putin).
Daca ati citit articolul si imediat v-a sarit gandul la fostele iubiri inseamna ca mi-am atins scopul.
Una peste alta mie mi-e somn!
Mai vorbim, somn usor.
P.S. Mi-a ramas parfumul tau pe maini si pe limba........... maine la 10.30!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging