Paianjen dat in urmarire generala

duminică, 5 iulie 2009
Dupa ce ca zilele astea m-am batut cu febra, frisoane, insomnii, din cauza gatului nu prea pot inghitii solide.....si am slabit ca dracu....hop si paienjenica ieri sa ma guste putin. In fine nu m-am enervat prea tare, dar verific azi bratul....mare pata rosie. In fine.....acum stau si ma gandesc, poate ma transform si eu in Spiderman. Daca se intampla asta...stiu ce NU voi face:
1. Nu imi voi alege culorile rosu-albastru, poti sa fi oricine tot te alearga dinamovistii.
2. Nu ma voi agata de blocurile cu bulina rosie.
3. Costumul nu va fi mulat.....altfel apar pe cocalari.com.
4. Nu voi salva pitipoance, nimeni nu le poate salva.

Banuiesc ca as mai putea insira cateva dar creierul meu nu e in cea mai buna forma.
Have a nice day!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging