I`m so hot :>

vineri, 3 iulie 2009
Da....dar eu ma refer la febra....ieri mi-am depasit recordul : 39.2, mai aveam putin imi scriam testamentul pe blog. In scurt timp a inceput sa scada: 38.5.....38.3....azi dimineata 38. Ne revenim....ce-i drept parca imi pare rau (stiu eu ce zic ). Ce ma distreaza la situatiile astea cu febra si gat umflat e ca poti sa ai si 30 de ani (in cazul meu 22), mama ta se va purta cu tine de parca ai 10. Se agita ea si pt tine. Apropo....sunt defect ca imi place sa beau coldrex si fervex?
Cea mai de rahat faza e ca daca poftesc si eu la o bere.....tre sa imi pun pofta in cui, ANTIBIOTICE MADAFACA.
Una alta.....mi-am pus si eu un poster cu Michael Jackson pe perete in memoria marelui artist.
Ca tot veni vorba de Michael, ce citesc in ziar: Michael nu e mort, si-a facut operatie estetica si a fugit....ceva gen Elvis. BA VOI SUNTETI SANATOSI? Ce operatie estetica sa-si mai faca ma omul cand el isi tinea nasul sa nu-i mai cada odata? Plus ca il recunosteai imediat pe strada, cam ciudat sa umble cineva cu tanga peste pantaloni ;D.
Revenind la febra mea....la febra apar si frisoane. Am o provocare pt voi: Incercati sa urinati in timp ce dardaiti ca un vibrator. Asta a fost episodul de la 6 dimineata, m-a pufnit si rasul, zici ca eram aspersor.
Atat pt moment, savurez un coldrex, voi nu;D.
Cius!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging