O ardem Bamboo style

miercuri, 22 iulie 2009

In sfarsit m-am trezit si eu cu gandul sa mai arunc un cuvant pe blog. Cine ma cunoaste mai bine stie ca de la un timp dorm ca un parlamentar. Da ce somn...am baut 1.5 l de Lipton gheata si 1l de lapte in decursul acestui somn de pranz. Ce sa ii faci, m-a obosit statul la piscina in Bamboo. Sa nu credeti ca am schimbat taberele peste noapte, doar ca nu am putut sa refuz fetele din ANEFS ;)), am fost bodyguard. Acum evident ca voi comenta acest episod, dar sa va ramana in cap ca in ciuda la ce o sa zic...mi-a placut. Am avut o companie foarte frumoasa ;)). Am fost sef pt o zi. Bun sa nu o mai intind aiurea.....o sa va zic sistematic cam ce se intampla acolo:
- Dushul cred ca vrea spaga sa dea si apa calda, cred ca mi-a vazut moaca de strandist si a zis "ce faci prietene, ia niste apa rece sa-ti intre bine vrejul in burta".
- Podeaua de langa piscina e anti-sport, daca iti iesi din mersul de Bamboo (lent si lasciv) destinul te va duce la orizontala.
- Piscina destul de mica si plina de par, daca nu esti atent mori strangulat de pletele din apa.
- Pretul din timpul saptamanii e acceptabil zic eu 15 RON, in weekend se dubleaza. Bauturile, 8 RON berea (altceva nu m-a interesat). Sa zicem ca daca esti in bani poti sa faci pe vedeta fara sa te usture prea tare buzunarul.
- De lumea de acolo nu zic nimic, cine seamana cu mine macar putin la caracter stie ca trebuie sa ti se rupa de ochii si gura lumii si sa te intereseze doar sa iti fie tie bine.
- Serviciul este bun, servirea e la sezlong si mereu e cate cineva pe langa tine deci nu vei muri de sete.
- Muzica e doar de un fel (chillout).
Cam atat pentru moment, tre sa invat pt un test. Dupa cum v-am obisnuit pac si melodia zilei. Suie Paparude - Cu zambetul pe buze. Va rog eu.....sus volumul!!!Enjoy!CIUS! :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © Ovi`s blog
Blogger Theme by BloggerThemes Sponsored by Busy Buzz Blogging